Ny kategori!

För det första vill jag bara säga en sak till vissa: Jag vill inte ha någon reklam
bland mina komentarer, that's it!
Har ju inte behövt plågas utav det förut
eftersom det inte har gått att komentera, yäääy något positivt med den failen! :)
För det andra så vill jag bara berätta att det har ju trillat in en del frågor nu sen jag
fixade problemet, vilket är jätte kul! :) Så jag har gjort en ny kategori nu som
heter ju Frågor & Svar, bra va?  Så där kommer jag svara på alla era frågor både
från komentarer och om jag kommer ha någon frågestund, vet inte om det
skulle vara så intressant för er haha, men vill ni ha det så är det bara att säga till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0