YESTERDAY

Hey u! Tänkte berätta lite kort om gårdagen för er nu! Eftersom det var
min och älsklings 27 månadersdag igår så bestämde vi oss för att smaka
sushi för första gången båda två, men eftersom han jobbade typ tills vi
skulle träffa alla så skulle det ju blivit lite (jävligt) stressigt att gå ut och
äta så vi åkte och köpte det på Östenssons istället, jag säger bara MUMS!
Båda två blev helt förälskade i det, o det är ju säkert ännu godare om
man äter det på resturang istället, shiit asså hihi! Så det blir det mer av!

Sen skulle vi fixa oss och ta oss iväg men eftersom jag tar längre tid på
mig än killar så sa jag att han och hans kompis kunde gå i förväg så länge
men sen när jag skulle ta mig iväg så kommer Anna och Cornelia och
skrämmer livet ur mig och aa, vi vart kvar här hemma ett tag innan vi
åkte helt enkelt! ;) Resten av kvällen bestod av hmm, någonting iaf hah!



Hihi tur att jag även har en bästa kompis som är galen i sushi! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0