13 April

Herregud vad jag uppdaterar dåligt, fy skäms! Ska bättra mig pronto!
Igår var mammut och syskonen på besök, mysigt! Mamma hade med
sig en påse av hennes bullar och åh vad gott! Saknar verkligen hennes
mat och bakverk när jag inte är hemma..

Idag har jag varit duktig och pluggat för första gången på lovet.. Kände att
det var dags att börja ifall jag skulle hinna klart, lovet är ju snart slut!
Tog lite kort på hundarna förut och filmade även en liten stund! Tänkte
att det är väl roligare att få se dom "live" än bara massa kort? Så jag
lägger upp den sen men här är några bilder iaf! ^^

Finns det bara en tillräckligt smaskig pinne så får man dela!


Kommentarer
Postat av: linn

Hej! Har en liten fråga ang. Dustin, jag undrar hur han var som valp? Alltså 4-5 veckor gammal typ ;)

2012-04-14 @ 10:49:14
URL: http://westiendixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0