14 Augusti

Fick hem lite saker idag som jag hade beställt! Hittade bl a en billig klövjeväska
(dom brukar ju va så dyra!) till hundarna (som Dustin visar upp så fint så!) och
en perfekt hundväst till mig själv! Har länge letat efter den perfekta hundvästen
och nu kan jag ha hittat den! Smidig och med mängder fickor! Den var tyvärr
lite stor men då kan jag ha den även i höst med en tjock tröja under, perfekt!
 
Beställde även ett par supertjocka vantar inför vintern. Antagligen är det
såna man har när man är och vandrar i snön i flera dagar för det fanns
små fickor för värmepåsar i dom, haha gud så skönt! ^^ Ska jag ha
i vinter när jag är ute och traskar med lurvasarna!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0