Första provfotona

Haha uttrycket "övning ger färdighet" stämmer verkligen!
Här är iaf de första bilderna som jag hunnit ta idag, inte
så pjåkiga för att vara första gången man håller i en
systemkamera?  Eller kanske jag som inte har "fotoögon"
och ser alla fel jag gjort med inställningar och ljus etc. ^^,
 
Var iaf hos Michaela och Buster idag igen och även
idag blev jag bjuden på mat, smaskens! Perfekt att börja
klockan 3 om dagarna för man har ju nästan hela dagen
på sig att göra saker innan plus att man har sovmorgon
varje dag! Inte helt fel va? Har sovit mellan 9-10 timmar
varje natt nu i 7 veckor så jag är rätt pigg om dagarna! ^^,
 
 
 
 
 
 
 
På den här bilden ser ni rätt tydligt att det syns lite på Dustins vänstra öga efter operationen..
Som tur är så syns det knappt i verkligheten om man inte letar efter det, skönt det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0