19. Jag älskar min hund därför att...

  1. Vilken hundsport tycker du mest om?
  2. Vilken är den bästa och den sämsta egenskapen hos din hund?
  3. Vad skulle hund nummer två vara för hund?
  4. Vad för hund kan du inte tänka dig att ha?
  5. Vad är det roligaste din hund har gjort?
  6. Vad är utmärkande för just din hunds ras?
  7. Hur blev det hund för dig?
  8. Hur ser en dag ut för din hund?
  9. Vilken är din hunds bästa kompis?
  10. Det här älskar och hatar min hund
  11. De här tricken kan min hund
  12. Det här ångrar jag att jag lärt min hund
  13. Det här är min hund väldigt bra på
  14. Det här är viktigt för att min hund ska må bra
  15. Det här är utmärkande för min hund!
  16. Min favoritvideo på min hund
  17. Det här är en person som betyder mycket för mig och min hund
  18. De här kurserna har min hund gått
  19. Jag älskar min hund därför att...
  20. Det här är mina planer för min hund!


Oj! Jag antar att det är pga all kärlek och lycka som han
ger mig dag efter dag, vecka efter vecka.. :) Det är en
helt otrolig känsla att t ex komma hem från skolan och
mötas utav en björn som viftar på hela kroppen istället
för bara svansen och pussar en och vill ligga i knät, han
tröstar mig när jag är ledsen, han lägger sig bredvid
mig när jag ska sova och på morgonen väcker han mig
med en försiktig puss eller en stor duns på magen och
vilket han än gör så är det fortfarande lika underbart
för man blir bara så glad att man faktiskt hade turen
att hitta en sån underbar vän! :) Han är otrolig på alla
sätt och vis och det finns inget hos honom som går att
låta bli att älska helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0