8 Februari

Tjenixen! Sjukt trött idag så ikväll får det bli att sova tidigt!
Kollar för övrigt på Cesar Millan, ni vet mannen som talar med
hundar? Helt otroligt att han har sån kontroll! Han sa just att
i hans egna flock har han 47 hundar, helt otroligt att se vilket
lugn det utstrålar om flocken trots att de är så många, galet!

Eftersom jag tycker sånt är så himla roligt så skulle jag gärna
flytta in i skogen och ha en stor inhägnad i skogen där
jag själv kunde ha en liten flock o så att dom fick springa lösa
i skogen fast att de fortfarande var instängda så man slapp
oroa sig, det skulle vara perfekt! Dock känner jag inte att jag
vill ha 47st.. Men kanske 8-10, så länge man har tid och ork
att ha ordentlig pli på dom så tror jag bara dom skulle
må bra utav det eftersom hundar faktiskt är flockdjur!

Bild på uppfödaren med sina hundar plus min lilla Dustin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0