9 Februari

Hejsan! Dagen har spenderats på Linköpings universitet,
rätt intressant faktiskt men det har fått många tankar att
snurra i huvudet.. ;) Jag som hela tiden trott att man inte
får ha hundar i studentlägenheter och därför hela tiden
tänkt plugga på distans, men nu har jag fått reda på att
man visst får det så ja, alla tankar har plötsligt ändrats..

Nu ska jag iaf sätta mig och skriva ihop ett CV tänkte jag
medans jag slevar i mig maten för sen ska jag på en
liten föreläsning om färskfoder till hundar och sen är det
direkt till träningen som gäller, puh! :) Trodde jag skulle
behöva en koffeinkick idag men nejnej den kicken sköter
stressen gott och väl! ;)  PS: Det är fredag imooorn!



Gammal bild men hinner inte ta en ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0