Färskfoder!

Berättade ju för er att jag skulle på föreläsning om
färskfoder i torsdags? ;) Det slutade med att jag var
där i 3 timmar och fick med mig 3kg hem som ett litet
smakprov till Dustin! Imorse fick han det för första
gången och först tog han två slick och så vände han på
huvudet och kollade på mig som "Ska jag verkligen
äta det här?
" Sen tog han några slick till, stannade
upp och sen sa det gluffsgluffs så var skålen helt och
hållet renslickad.. Så han tyckte nog om det! :)

Dock vet jag inte hur jag ska få honom att äta upp
de 12kg torrfoder som jag köpte för inte så länge
sen.. ;) Det kommer väl verkligen inte duga nu när
det var svårt att få i honom det innan han fick smaka
på färskfoder.. Fast jag erkänner, det luktar inte
speciellt gott men vad gör man inte för att sin fina
hund ska må så bra som möjligt? ;) 


Kommentarer
Postat av: Linn

Vi kör på vomoghundemat, och det lukat ingenting :D. De i affären sa att den som smakar Vom kunde lukta illa, men inte vad vi har märkt :O. Varken kycklig, lax eller vom lukat nånting!

2012-02-11 @ 18:22:53
URL: http://westiensixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0