Tidspassning är inte min grej..

Ååh missade bussen igår och missade den idag med, såå roligt!
Så för att fördriva mina 2 timmar på station köpte jag mig
en tidning, vilket jag inte skulle gjort eftersom jag bara blir sur..
Då har dom tagit med
en bild på blondinbella i bikini och skrivit att hon tjockhånas
utav sina läsare.. Varför göra saken större att även skriva det
i en tidning, jag tror inte hon mår bättre av det.. Dessutom tycker
jag inte att folk ska klaga, visst det syns om man går från 47kg
till 70kg, men så länge det inte är skadligt tycker jag inte
att någon borde bry sig det minsta.. Sen klagar alla på att
hon äter godis varje dag men so what det gör jag med.. Plus
att hon tränar tre gånger i veckan och jag tränar väl tre gånger
om året, tänk vad alla skulle klaga på mig då ^^, Nej gud vad
glad jag är över att min blogg är liten, den får aldrig växa!
Skulle aldrig kunna vara trevlig jämt så jag skulle väl vara med
i varenda tidning där det stod ut lat och otrevlig jag är, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0