10 Februari

Goddagens! Älskar verkligen att jag sov ca 3 timmar
i natt.. Ååh fy! Allt bara snurrade i huvudet, både balen,
studenten, universitetet, Nikki, jobb o ja, ALLT! Så mellan
3 och halv 6 låg jag klarvaken i huvudet fast att jag
egentligen var hur trött som helst... Men jag tycker det
var starkt av mig att ändå gå till skolan, inte för att
jag fick något gjort men jag var ju iaf där! ;)

Var iaf nyss ute på en sväng med Dust och det blev
en lite trippelträning för honom! ;) Såg massa småfåglar
i en buske (o att jaga fåglar är kalas tycker Dustin!)
så då sa jag åt honom att gå fot och precis då kommer
en buss o kör förbi oss jätte nära så jag sa åt honom
att sätta sig ner och trots att bussen åkte förbi så nära
och fåglarna kvittrade för fullt i busken så satt han där
på min vänstra sida jätte duktigt!:) Sen kom som sagt
tredje övningen som var en liten flicka som gick efter
bussen 1 meter ifrån oss och då ville han ju så gärna
hälsa så då var han nära att gå fram men eftersom jag
såg vad han tänkte så sa jag åt honom och då satt han kvar,
så han var superduktig trots alla störningsmoment! :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Vad roligt att lyssnade så bra :D!

2012-02-10 @ 17:22:30
URL: http://westiensixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0