11 Januari

Jahopp, kan inte påstå att jag är glad nu heller..
Haha aldrig glad när jag ska blogga länge, sorry
men grannen var här för en stund sen och ja..
Hon påstår iaf att Dustin är psykiskt sjuk och usch
massa saker o jag blir så arg! Men tro det eller ej
men jag var faktiskt väldigt lugn medans hon stod
och slängde skit och pratade med en ton som "det
-är-så-synd-om-mig
".. O man blir ju faktiskt lite
ledsen men mest arg, men ändå, man säger inte
så till någon! :( Nej usch!

En sak om hon kommer och säger att Dustin skäller
lite och det stör henne, men när hon pratar med sin
jäkla dryga röst och står och drar slutsatser om att
han är psykiskt sjuk, då är det inte okej längre..
O som det var flera gånger jag ifrågasatte vad hon
sa o det slutade ju bara med att hon sa emot sig
själv så aa jag vet inte.. Lite kul att hon säger att
så om honom och att hon vet att han är det för att
hon själv haft hund, o så frågade jag om det var
vaktskall hon hörde, för vakta vet jag att han gör
ibland, men nae det visste hon inte..? Någon som
haft hund hör väl skillnad på om hunden vaktar
med ett mörkt skall eller om det är ett ljust skall,
särskilt Dustins skall som är så himla ljust eftersom
han är en spets.. Åååååh folk alltså!

O skulle han må så himla dåligt så skulle han väl
ändå protestera på något sätt? Alltså bita sönder
saker som t ex gardinerna som hänger enda ner
till golvet? Kuddarna som ligger i soffan? Liksom
på något sätt vara trotsig, men nej han rör absolut
ingenting.. Och Dustin är inte en stressad eller osäker
hund, för då är det ju lättare att det uppstår såna här
situationer men Dustin är ju hur lugn och säker som
helst! :) Jovars, fyverkerier och paraplyn är han
rädd för, men annars så älskar han allt och alla..

Nej jag hoppas att ni förstår varför jag blir irriterad..
Men för övrigt så är jag jätte glad! ;) Lite segt
att börja skolan men kul att få träffa alla fina
vänner igen, helt suveränt! :) 


Dagens, tröttnade dock på håret så bakade
en kanelbulle utav det, tjoooohej!


Hade även detta söta halsband som jag fick av
min lilla syster i julklapp! :) Dock ser tröjan
läskig ut, var tvungen att ända färgen lite
för att halsbandet skulle bli tydligare.. ;)

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hahaha herregud vilken idiot! :O stackare och ha en sån granne! Ge henne en smäll på käften nästa gång, skulle jag gjort! ;)

2012-01-11 @ 20:16:34
URL: http://karolinahollen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0