Årsresumé år 2011

Här kommer min miniårsresumé av 2011!
Riktigt kul att tänka tillbaka på vad som hände,
trodde inte att 2011 hade varit ett så händelserikt
år men det har ju hänt mängder med saker och
inte bara småsaker utan stora saker med!

Så slutsatsen är att år 2011 har visst varit ett
jäkligt bra år, men år 2012 kommer bli bättre!


1. Köpte mig en liten björn!


2. Jag har varit en nyvaken 18-åring!


3. Var på Omberg med klassen!








4. Slutade 2:an --> Började sista året! 


5. Flyttade ihop med bästa älskling!


6. Fick en liten lilla syster!


7. Invigde sushi för första gången, mums!


8. Varit på kräftskiva!


9. Tog KÖRKORT!


10. Nästan förlorat min äventyrsfyllda valp..


11. Ätit ovanligt mycket god mat!








12. Plus en massa festande!

















Kommentarer
Postat av: My

Haha, näe det har ju inte hänt någonting... x)

2012-01-03 @ 13:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0