Beslutsångest..

Oh herregud, snacka om att jag är stirrig, kan verkligen
inte tänka ordentligt.. Dustins uppfödare ringde igår
och berättade att han ska byta jobb och ja, dom kan inte
ha kvar sina hundar.. Så nu funderar jag på att köpa
Dustins fina pappa.. ;) Men jag vet inte, jag har ju länge
tänkt att jag vill ha en till hund så att Dustin inte ska
behöva vara ensam men en valp skulle vara för mycket 
jobb så en vuxen är ju helt perfekt!

Men sen kommer ju problemet som alla studenter har,
jo pengar.. Men å andra sidan kommer jag antagligen
få ett jobb snart.. Ååh beslutsångest x 1000! Men Nikki
är verkligen en helt underbar hund och skulle jag inte
köpa honom så skulle jag ångra mig hur länge som helst
så ja.. Det kanske får bli en till vovve då.. ;) Hjälp mig..


Dustin med sin snygga pappa Nikki!


Kommentarer
Postat av: Linn

Så länge du har råd (och tid!) att ha två hundar så säger jag GO for it! Du kommer ju knappast få en sån möjlighet igen menar jag. De flesta omplaceringar är ju ofta lite utav ett "wild-card" men denna hund känner du ju faktiskt :). Gå igenom lite hur mycket två hundar kostar och kräver och se att du har tid och pengar till det!



Lycka till ;)

2012-01-30 @ 17:36:23
URL: http://westiensixten.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja men precis, så tänker jag när vi får hem hund nr 2 också, det mesta går ju att göra tillsammans :). Och pengarna har du ju, så vafan! Kör på :D. Det kan ju inte bli något annat än lyckat när hunden du köper är en sån snygging ;). Det blir nog inga problem! Hur gammal är han? Och hur är han som hund? nyfiken

2012-01-30 @ 19:39:58
URL: http://westiensixten.blogg.se/
Postat av: Caroline arkefjord

Hej lovisa, klart du ska köpa pappan, om du har råd, tid har du ju förns du måste ju endå gå ut med dustin så då går du ju bara ut med två :) och det är ju lättare än en valp, go for it. Han är ju lila vacker och stilig som dustin :) kram

2012-01-30 @ 21:15:32
URL: http://Carolinearkefjord. Blogg.se
Postat av: sabina

KÖP NIKKI !!!!!!!!!!!!!!! :D <3333

2012-01-30 @ 21:22:29
URL: http://missekissarna.blogg.se/
Postat av: Helene Midelund

Nikki är en snäll, go, glad & supertrevlig kille. Han är en riktig mjukis som behöver en snäll & kärleksfull matte/husse & därför tycker vi att Lovisa passar perfekt. En uställningschampion är han. 2008 blev han årets 3:dje vinstrikaste hane, 2009 blev han 2:a & 2010 blev han årets vinstrikaste hane. Ni kan läsa om honom på vår hemsida.

2012-01-31 @ 18:43:10
URL: http://www.nikkibells.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0