Mot skogen!

Godmorgon! Snart bär det av till Omberg för lite sök
tillsammans med massa andra hundägare, skojigt!

O jag berättade ju att jag hade köpt en visselpipa som
jag skulle börja använda till Dustin? ;) Förra helgen
började jag öva lite smått att han bara skulle komma
när jag visslade och igår började jag med att han
skulle sätta sig på min vänstra sida, och vad gör han?
Jo han kommer och sätter sig på min vänstra sida
så for jag visslar nu, snacka om lättlärd och ändå är
han i trotsåldern nu.. ;) Så är riktigt glad! :)
Känns inte som att Dustin har några gränser för hur
mycket man kan lära honom.. Lite synd att jag inte
har mer erfarenhet utav hundträning för jag tror
att han skulle kunna gå hur långt som helst och han
verkligen älskar när man jobbar med honom, rikigt
kul att se alltså! :)


Bild från i höstas på Omberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0