Här kör vi på..!

Alltså vad är det här för j*vla dag!? Jag blir så
himla trött på allt och alla att jag bara måste
få det ur mig, NU!

För det första så blev busschauffören galen på
mig för att jag inte hade bälte på mig, hmm..
Varför han bara blev arg på mig och ingen annan
i bussen vet jag inte? O så fråga han mig om jag
inte var rädd om livet och jag sa ärligt att nej det
är jag faktiskt inte (eftersom jag är så jävla trött
på allt på jorden som t ex att småbarn springer runt
och kallar varandra hora!? Vart är världen påväg!?)
O liksom fine, jag vet att det är lag på det och det
är ju rätt idiotiskt att man inte har bälte på sig
egentligen, men det är just grejen att han blev
arg på just mig när det faktiskt är mitt val..

Sen så berättade min kära vän Malin (hon går ut
med Dustin vid lunch denna vecka) att våran granne,
kärring, hade klagat på henne att Dustin hade skällt och
ylat.. O det blir jag så himla sur på eftersom hon
vet mycket väl att det inte är Malins hund och ändå så
är det henne hon klagar på istället för att komma och
säga till mig? Dessutom har Dustin aldrig ens i närheten
ylat någon gång trots att jag medvetet har försökt få
fram det på olika sätt men nej, ingenting! O skäller gör
han bara när han vaktar om han ser någon utanför,
så aa.. PLUS att det finns ju någon regel att fram till
klockan 10 på kvällen så får man väsnas lite o han skäller
ju inte konstant, utan det är bara vaktskall (låter som
en gubbe som hostar) när han ser någon utanför,
är det så himla jobbigt? Han är bara en valp, kärring..

Det sista jag tänker plåga er med är att jag blir så
sur på att folk ska klaga och lägga sig i saker istället
för att sköta sitt eget! Förstå att det är personen själv
som bestämmer över vad den ska göra, säga, se ut
och ja, bestämma över sitt liv helt enkelt och inte ni!
Jag förstår verkligen inte hur folk orkar klaga så mycket
på andra, har ni så himla mycket tid till det så kan ni
gärna få skänka lite tid till mig så jag hinner med lite
mer saker, vettigare saker än att klaga på folk!

O förlåt bussgubbe och satkärring att jag klagat
på er nu, men lägg er inte i mitt liv så ska jag
fasen heller aldrig mer klaga på er!!

(Inte för att någon av de två första jag klagade
på läser min blogg, men för mitt nyårslöftes skull)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0