19 Juli

Aloha! Snart är även denna dag slut och imorgon är jag ledig! Min första lediga vardag sen studenten, galet! Måste även få skryta lite om hur duktig Dustin var igår på kursen. Han brukar ju alltid vara så hyper för att han blir så uppspelt av alla andra hundar och dofter så han brukar få lite svårt att koncentrera sig ibland.. Men igår så körde vi en liten "bana" på tid med lite olika saker och han klarade allt helt galant trots att jag var stressad över att det gick på tid.. ^^ Skillnad säger jag bara! Så nu går jag och funderar på om det kan vara att vi cyklat minst en halv mil om dagen i några dagar eller om det bara var en tillfällighet? Hur som helst tänker jag fortsätta med cyklandet med honom för han tycker det är såå kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0