19 Juni

Komma hem från jobbet och slänga sig i soffan framför
tv:n med en skål med jordgubbar, skapligt underbart..
 
Hann även med en träning innan jobbet och gud så skönt
att kunna träna igen! I söndags gick inte träningen något
vidare men idag klarade jag både marklyft, militärpress mm
så det känner superskönt! Längtar redan till nästa!
 
För övrigt så vet jag inte vad som flugit i Dustin.. Hade dom
löst och rätt som det var så kom Dustin och började gå fot
helt otroligt fint (!?) utan att jag hade varken ropat eller hade
godis men belönade självklart ändå och sa sen åt honom
att springa iväg igen men vad gjorde han strax igen? Haha
han har inte gjort sådär sen han kom in i trotsåldern men nu
kanske den håller på att gå över då? Räcker med 6 månaders
intensiv trotsålder.. Vill ha min Dustin tillbaka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0