20 Juni

Tjenamors! Dagen började med att jag slängde ut lite skinkbitar
i häcken utanför som hundarna fick söka efter medans jag
satt ute i solen med en kopp kaffe, perfekt! (Invigde
kaffekapselmaskinenö trots att jag vanligtvis inte dricker kaffe!)
Tog sen en promenad med dom och passade på att njuta
lite utav solen men helt plötsligt ser jag att min mobil är
borta och Dustin hoppar omkring som världens lyckligaste
och vad har han i munnen.. Slemmig var den men den
var åtminstone hel! ^^ Byracka..

Tänkte iaf ge mig på att göra lite hundgodis nu! Vill göra
något kexliknande! Om det blir godkänt av hundarna så
kanske jag lägger upp receptet, vet ju att många av mina
läsare har hund själva så det kanske vore kul? Det märks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0