3 Juni

Nattugglan är i farten! Helt klarvaken, allt blir ju
så fel när det är just ute så länge! Hur som helst
så är min sjukdom bättre och just nu är bara halsen
lite svullen och lite snuvig, men har orkar tillbaka!
Har dock världens ångest att jag i fredags missade
mösspåtagningen och igår en grillkväll med klassen!

Men imorn är det måndagsklubben som gäller och
gissa om jag är taggad nu!? Så imorn är det min
mössa som äntligen åker på och sen kör vi gärnet!

Tänk att det här är min sista söndagsångest
när det gäller skolan, obeskrivlig känsla!

Kommentarer
Postat av: ditt fan

du är sötis på denna bild:

http://www.corren.se/inc/ImageHandler.ashx?id=6054363&cropwidth=720&height=405

2012-06-08 @ 13:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0