30 Juni

Sorry för sämsta uppdateringen men det blir så när jag är butt på blogg.se,
ingen lust att blogga när man varje gång måste sätta igång datorn plus att
det ändå är svårt att ladda upp bilderna? Suck..
 
Kör en snabb sammanfattning av gårdagen : Jobbade sen lkpg med älskling
för lite shopping innan det var dags för bio! Kollade på Ice age 4 och jäklar
var bra den va! Haha nog den bästa av alla filmerna, annars var det vip-stolarna
som gjorde filmen så bra? Galet sköna så man hade inte det minsta ont efter,
vilket jag alltid har annars..
 
O imorse åkte min kära pojkvän utomlands en vecka så nu är det bara
jag och dogsen i en vecka! Kan även tillägga att just nu sitter jag på
vardgasrumsgolvet och försöker få ihop en byrå som jag köpte igår..
Vart är karlarna när man behöver dom.. Typiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0