Borta bra men hemma bäst!

Underbart skönt att komma hem till ett
nystädat hem! (Storstädade igår
innan vi åkte för att slippa tänka på
sånt idag!) Dessutom tycker jag
inte att bara för att man har hund så
är det okej att det är skitigt, det
ska inte synas att det bor djur i hemmet.. Vilket leder till att jag
städar varannan dag men det är det värt utan tvekan, skulle aldrig stå
ut annars.. Kalla mig pedant men det är
inget snack om saken!

Hur som helst så är det snart dags för lite träning! Wihuu! Första gången
på tre veckor som jag hoppar i träningskläderna men jag hoppas
att jag ska klara av det idag! På tiden!

Måste bara visa er den här glassen! Stor va? Det var den värsta som
fanns och ni ser ju priset.. Kanske ska passa på att ta den när mina
kära vänner ska bjuda dit mig? Gäller att vara smart!


Kommentarer
Postat av: Josse

Klart att du ska välja den glassen Lovisa! Jag lovar dig att du ska bli hyllad om du lyckas äta upp hela! :P <3

2012-06-17 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0