26 Mars

Tjenixen! Skola, jobb och en kvällspromenad med hundarna på
nästan två timmar där dom både fick springa lösa och lite träning!
Jag älskar verkligen när det händer saker så man verkligen inser att "wow, fasen vilka duktiga hundar jag har,
jag har verkligen lyckats!" Extra skönt nu när Dustin är i trotsåldern..

Det som gav den här känslan idag var iaf att jag hade precis gått förbi
en tunna när Nikki fick för sig att göra nummer två så jag satte dom o
sa åt dom o stanna o så gick jag dit. Precis när jag är vid tunnan så ser
jag att en gubbe kommer med en hund och går rakt MOT hundarna, får
lite panik men håller mig lugn eftersom jag vill inte visa hundarna någon
som helst reaktion. Hunden är väl 15m ifrån björnarna när jag kommer
fram, jag tar tag i kopplet, berömmer dom o så går vi, inte ett ljud från
dom under heeeela situationen! Dustin vände sig om en gång o kollade
sen när vi gick men nyfikenhet är ju absolut inget fel och jag kände
mig bara såå stolt!

Min lilla plutt dagen efter att jag hämtat honom, här var ögat fortfarande helt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0