9 Mars

Tjenixen! Äntligen är veckan över men får man ta helg? Nope nu
kör vi på jobb tills ikväll och även imorn, så imornkväll är
det äntligen helg! Hoppas ni har haft en bra vecka! Min har väl varit
så där.. Känner mig hela tiden så trött trots att jag sovit mellan
9 och 10 timmar varje natt hela veckan..

slänger upp en bild på tvillingkopplet som jag skrev om i förra inlägget!
Finns i massa olika längder och material men detta är ett
brunt 30 centimeters i läder och det är precis lagom långt för oss! ^^


Kommentarer
Postat av: Linn

Visade och berättade om dethär för mamma, iochmed att vi förmodligen ska skaffa en hund 2 till sommaren. Hon undrade om det inte blir krångligt och en av hundarna stannar för att kissa/nosa eller om de vill byta sida osv. Tack igen :D

2012-03-09 @ 19:33:56
URL: http://westiensixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0