I'm flyyyyying!


Ni kanske inte visste det, men Dustin är superman's kompanjon..


Hej på er! Den här dagen har bara flygit iväg, så det blev en
passande bild haha.. ;) Först skolan, gjorde både fysik och
kemiprov så känner mig riktigt stolt nu! :) Hade även kör idag
vilket var betydligt roligare än proven.. Blir så glad av att sjunga
så egentligen borde kör vara en obligatorisk kurs så att elverna
blir lite gladare.. ;)

Kom iaf precis in från en långis med vovvarna och dom är såå
duktiga! Har dom lösa nästan varje promenad nu och det går
helt suveränt! :) Måste bara öva lite mer enskilt med Dustin
eftersom 1/10 av gångerna så är det "jag ska bara.." och det
beteendet ska bort! ;) Dock tror jag det har mycket med att
göra att han är i trotsåldern nu men hellre för mycket träning
än för lite! Men jag tycker ändå att Dustin är så otroligt duktig
och lydig! O så påstår folk att det är ungdomars hundar som
är olydiga och "problemhundar".. Yeah right, Dustin är fasen
bra mycket lydigare än mååånga andra vuxna hundar, så
hunduppfostran har uppenbarligen inte något med åldern att
göra utan det handlar om vilja och tålamod! ;) Utan vilja
kommer ni inte någonstans överhuvudtaget och utan tålamod
kommer  ni inte att lyckas! Så se till att skaffa dom delarna
innan du skaffar hund! ;) Ha en bra kväll, hörs imorn! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att det går så bra att ha de lösa! Vart går ni när du har hundarna lösa? Vad händer om ni möter andra hundar?



Förlåt att jag är så nyfiken, jag tycker bara det är kul att se hur andra har det O:)

2012-03-20 @ 19:35:19
URL: http://westiensixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0