Hej, kan du inte berätta lite om Nikki? (:

Hanna om 17 Mars:
Hej, kan du inte berätta lite om Nikki? (:

Hej! Jo självklart kan jag göra det! :) Vet inte riktigt om du
menar inom utställning eller om du menar hans personlighet
men jag börjar med utställningarna. Nikki är ju då
utställningschampion och år 2010 blev han utsedd till årets
mest vinstrikaste hane! Jag själv har inte hunnit ställa ut
honom än men jag hoppas kunna åka till Danmark eller
Norge i sommar och se om han lyckas kamma hem en
championtitel där med för då är det inte långt kvar tills han
blir Norduch som står för Nordisk utställningschampion! :)

När det gäller hans personlighet så är han är riktig nallebjörn!
Det bästa han vet är att kela och bara man går förbi honom
så slänger han sig ner på golvet och vänder upp magen,
varje gång! ;) O har man väl börjat klia honom på magen så
går han inte där ifrån förs man slutar för han får aldrig nog..
Han är också en väldigt lydig pojk! Jag var lite rädd att han
inte skulle lyssna på mig särskilt bra eftersom jag inte är
hans "ursprungliga" ledare men han lyssnar hur bra som helst!
Känns riktigt skönt det eftersom Dustin nu är i trotsåldern,
så skönt att inte alla mina hundar har bomull i öronen.. ;)
För övrigt så är han en underbar hund och jag ångrar inte
ett smack att jag tackade Ja till honom! :)  Hoppas
du fick svar på vad du ville ha! Lägger
upp några bilder på godingen med!
 ;)






Dessa bilder har inte jag tagit utan dom tillhör uppfödaren! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0