1 November

Godmorgon! Jag som trodde att det här skulle bli en lugn arbetsvecka
så att jag skulle hinna göra rätt så många inlägg här men icke sa nicke!
 
Idag kan jag iaf berätta att jag igår tog ett steg närmare mot vart jag vill
komma i arbetslivet! Blir det som jag vill så blir steg nr 2 inte förs i höst
och det tredje och sista steget om ca 1,5 år, men det är värt att vänta på!
 
För övrigt funderar jag på att försöka efteranmäla till en lydnadstävling
som är det 17:e November, var ju ett tag sen sist men jobbar varenda
helg i hela november, typiskt.. Tänkte även fortsätta med rasinfon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Wennberg

Hejsan.
Va roligt att se att du tävlar med Nikki (stavningen kan va fel) :D
Såg din hund dustin :)
Vi har också en valp från midelunds från en av deras första kullar. Atso heter vår hund. Aven här är Bella mamma :D
Måste bara säga att våra hundar har väldigt många likheter. Om du har facebook får du gärna lägga till mig Carolin Wennberg om inte så får du gärna maila mig. Hade varit roligt att ha lite kontakt (om du är intresserad)
Kan även skicka en bild på min vovve så du får se likheterna :D

Hälsningar
Carolin

2012-11-03 @ 00:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0