7 November

Redan onsdag, redan 7:e November, = endast 48 dagar kvar
till vi drar till Florida! Hejhopp vad jag längtar!
 
Ledig idag vilket är superskönt eftersom jag jobbar i helgen sen!
Ikväll är det lydnadskurs med Nikki men ska faktiskt ta med mig
Dustin idag med tänkte jag. Jag känner att kursen ger inte så
mycket för Nikki eftersom det enda han behöver träna på är platsen
men kursen skulle ge betydligt mer för Dustin eftersom de andra
hundarna är med på Dustins nivå (inte för att låta elak men det är sant),
Så ikväll ska Dustin med och lära sig lite och Nikki får vara med på
platsligget! Har tänkt att börja träna med Dustin nu lite smått under
vintern och sen börja tävla med honom i vår! Ser fram emot det!
 
Dustin på valpkursen för 1 år sen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0