13 Oktober

Den här veckan har det verkligen varit urkass uppdatering men
har som sagt åkt hemifrån vid kl.10 och kommit hem kl. 22 så
har varit rätt så trött om man säger så men nästa vecka blir
det bättre! Jobbar inte alls lika mycket då så ska försöka hinna
träna lite då med tänkte jag!
 
Sen tänkte jag även göra lite nytt här i bloggen! Vet att några
av mina läsare är på g att köpa hund och funderar därför på
att skiva om lite olika raser? Jag tycker personligen att det är
väldigt viktigt att hitta en ras som matchar just ens egen livsstil
eftersom det på så sätt blir så mycket lättare! Kom gärna med
förslag på raser om ni har några!  Sen funderar jag även på att
börja bli lite mer detaljerad när det gäller träningen. Vet ju att de
flesta av mina läsare har hund själv så det kanske kan vara
roligt att få veta lite mer hur jag tränar/misstag/tips osv. Allt
sånt som kan underlätta för er i eran träning, låter väl bra?
 
Dustin med sin fina mamma och stiliga pappa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0