25 September

Godkväll! Mätt och belåten efter att ha lagat köttgryta helt
själv för första gången! Känner att jag höjde mig ett rejält
steg från att göra makaroner och något enkelt till en ordentlig
köttgryta! Stolt över mig själv men jag lär nog inte göra om
det på ett tag! Trots att jag inte bott hemma på länge så
lagar jag ändå aldrig mat, varför? Jo för att jag har en sambo
som tycker det är skitkul att laga mat, lycka! Jag gör så
gärna allt annat hushållsarbete så länge jag slipper matlagningen!
Tycker det är så jobbigt att det tar sån tid och jag vill alltid
springa och göra massa annat under tiden och det slutar
bara med att det bränns och kokar över.. Så var det med det!
 
Imorgon är det iaf lydnadskurs med Nikki! Hoppade av Dustins
vardagslydnadskurs och bytte till lydnadskursen istället!
Dustin kan ju som sagt redan det man går igenom så jag
tror man får ut mer av att gå den andra kursen med Nikki!
Ska bli intressant att se hur det går!
 
Dustin på kurs när han var i "fulåldern".. (6 månader)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0