9 September

Vet att det har varit dålig uppdatering men det har inte gått
att göra inlägg från mobilen? Bara krånglar jämt..
 
Har iaf tränat lydnad både igår och idag! Behövs för på lördag
smäller det! Förväntar mig dock ingenting eftersom jag vet mycket
väl att det är på tok för sent att börja träna 3 veckor innan med en
6-åring som inte gjort något sånt här innan plus att allt det här är
nytt för mig med, great!
 
Det som känns bra är att för varje gång vi tränar så känns det som
om det lossnar lite mer för varje gång! Hoppet behövs bara finslipas
lite på nu, stannandet under gång sitter när man kört igenom det
några gånger, liggandet under gång är på gång och fungera ibland
och apporten är vi ungefär halvvägs med! Resten av momenten är
jag inte orolig över, så 4/9 ska repeteras ordentligt nu sista dagarna!
 
Funderar på att lägga upp mängder med bilder från
lydnadsträningarna imorgon? Kan det vara kul att se
för er som är intresserade? Eller ska man försöka filma?
 
 
Bild från momentet: linförighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0