Dustin som valp

linn om 13 April:
Hej! Har en liten fråga ang. Dustin, jag undrar hur han
var som valp?  Alltså 4-5 veckor gammal typ ;)

Svar:
Hej! Som valp var Dustin riktigt lugn! Han var den minsta
i kullen och även den lugnaste så alla som var och kollade på
valparna var ju bara intresserade utav de andra! Och tur var det
eftersom annars skulle han ju inte varit kvar dagen innan han blev
8 veckor när jag hittade honom! :) Så jag var överlycklig över det!

Dagen efter när jag åkte och kollade på honom (och kanske skulle
hämta honom, om allt kändes rätt!) så var alla valparna ute och
brottades på altan och förde världens oväsen! Men inte Dustin inte,
han låg några meter bort från alla andra och tuggade på en liten
gummilist som han hade hittat! ;) Så Dustin var ungefär som
ferdinand (på julafton), han låg hellre där och tuggade på sin lilla
list! :) Så jag är så glad över att han var som han var och idag
är han ju en av dom största och mest utvecklade i kullen, så
han tog bara lite extra tid på sig som valp! ;) Hoppas du fick
svar på vad du sökte! :)


Dustin med sina bröder Danny och Dexter, 5 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0